P71216-090924

Звіт депутата Кам’янської міської ради Іванченка А.Г. за 2017 рік

За результатами виборів 25 жовтня 2015 року був обраний депутатом міської ради за 36 територіальним виборчим округом у місті. До виконання повноважень депутата міської ради приступив  20 листопада 2015 року.

У своїй діяльності керуюсь виключно Конституцією України, Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» іншим  діючим законодавством, Постановами КМУ, Регламентом міської ради та іншими нормативно правовими актами.

Головна мета депутатської діяльності представляти інтереси виборців за багатомандатним округом у міській раді, захищати законні права виборців, виконання передвиборчої програми, основними тезами якої є:

  • Протидія корупції у всіх органах державної влади
  • Ефективне використання бюджетних коштів
  • Робота з молоддю та просвітницька діяльність
  • Благоустрій міста та окремих районів міста
  • Правова допомога мешканцям у сфері комунальних послуг

Інформація про діяльність

З грудня 2016 року я є позафракційний депутат Кам’янської міської ради. Вийшов з фракції «Народний Контроль» в Кам’янській міській раді у зв’язку з порушенням всіма членами фракції «Народний Контроль» передвиборчих обіцянок та відвертою роботою не на інтереси виборців міста, а  на інтереси бізнес структури, яка фінансує їх діяльність.

Мої відвідування сесій міської ради – 100%.

До 21 квітня 2017 року працював в  депутатській  комісії з питань регуляторної та антикорупційної політики, споживчого ринку, розвитку підприємництва та контролю за тендерними процедурами. Відвідування засідань постійних депутатських комісій міської ради – 100%. Відповідно до рішення сесії Кам’янської міської ради   від 21.04.2017 розформувати постійну комісію міської ради з питань  регуляторної та антикорупційної політики, споживчого ринку, розвитку підприємництва та контролю за тендерними процедурами  повноваження з означених  питань були передані до комісії з питань законності, правової політики, розвитку місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики. Де я зголосився працювати у  подальшому.

Відвідування засідань постійних депутатських комісій міської ради при наявності запрошення відповідно до регламенту Кам’янської ради -100%. Встановлено що мною пропущено 8 засідань постійної комісії з питань законності, правової, регуляторної та антикорупційної політики, розвитку підприємництва, депутатської діяльності та етики з вини голови та секретаря вказаної комісії, які не забезпечили інформування про дату та час проведення засідання комісії.

Самостійно розроблено проект рішення  «Про упорядкування питань щодо встановлення будинкових вузлів обліку природного газу» № 610-12 від 16.12.2016 – фактично заборона встановлення загальнобудинкових лічильників на будинок  без згоди мешканців. Прийнято на сесії КМР. Але в подальшому КМР відмовилася виконувати функцію влади в місті для забезпечення виконання прийнятого рішення, чим дозволила порушувати рішення КМР з боку ПАТ «Дніпропетровськгаз»

vog

Приймав пряму участь у підготовці проектів рішень міської ради – 2, з них прийнято 2.  1. Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 28.12.2011 №286-17/VІ «Про затвердження Програми соціального захисту населення міста на 2012–2017 роки» и для забезпечення компенсації незахищеним верствам населення (а саме багатодітним сім’ям) за встановлення індивідуальних лічильників  природного газу.

  1. Рішення № №880-20/VII від 17.11.2017   Про партиципаторне бюджетування (бюджет участі) у місті Кам’янське на 2017-2021 роки

За вказаний період з метою виконання програми депутатської діяльності мною особисто проведено 42 прийомів виборців з них за графіком – 14 у додатковий та особистий час – 28.

Отримано звернень виборців особисто на прийомах – 71, поза межами приймальні -24, за телефоном, через сайт та електронною поштою – 43, 

Серед отриманих звернень найбільшу частку займають звернення з приводу комунальних послуг (газопостачання та інше), житлове господарство  та благоустрій.

Для забезпечення захисту  прав та інтересів виборців та мешканців міста,що звернулись до мене надсилались депутатські звернення до міської ради, всім депутатам  Верховної Ради України  та до Кабінету Міністрів України ( більше 450 звернень), до комунальних підприємств міста, до Національної Комісії що здійснює регулювання Енергетичних питань та Комунальних Послуг, до Антимонопольного комітету України , до Міністерств України та  інших державних установ.

Для виконання  доручень виборців мною внесено на сесії Кам’янської міської ради на розгляд депутатів міської ради: 9 запитів з них підтримано  – 3, не підтримано -6.

Підтримані депутатські запити:

  • Звернення до Президента України, до Прем’єр міністра України та до міністра енергетики України щодо неприпустимості введення абонентської плати за газ для побутових споживачів.

Надіслане  до вищих держаних органів звернення  мало позитивний вплив та абонентську плату не введено для побутових споживачів.

  • Зниження ставки податку для підприємців на спрощеній системі оподаткування другої групи до 10%

Запит був підтриманий КМР  та в подальшому прийнято рішення про зменшення ставки оподаткування для підприємців на спрощеній системі оподаткування другої групи

  • Про звернення до ОДА Дніпропетровської області про забезпечення якості робіт підрядником при виконанні робіт по об`єкту «Капітальний ремонт центрального парку культури та відпочинку міста Кам’янське»

Об’єкт ще не прийнятий в експлуатацію, але ОДА м. Дніпропетровськ навіть не визнає наявність проблем  в частині якісного озеленення території парку.

 

Робота у Тимчасовій депутатській комісії з питань взаємовідносин споживачів з ТОВ «Дніпропетровськгаз збут»

Робота у групі припинена через   відсутність ініціатив депутатів у питаннях для вирішення проблем у взаємовідносинах споживачів з газопостачальним та газорозподільним підприємством

 

Серед найважливіших досягнень у моїй  роботі  у напрямку захисту прав споживачів природного газу та ПАТ «Дніпропетровськгаз» є вирішення питань в наступних проблемних ситуаціях:

  • Відмови у газопостачанні споживачам природного газу через вирішення газорозподільним підприємством ПАТ «Дніпропетровськгаз» питань обліку природного газу або фінансових питань з іншими споживачами, шляхом відключенням по стояку або цілому будинку
  • Відмови у газопостачанні споживачам природного газу через відмову у встановленні загальнобудинкового ВОГ
  • Відмови у наданні права спільного фінансування всіма мешканцями будинку встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу замість встановлення загальнобудинкових ВОГ на будинок за вимогою газорозподільного підприємства.
  • Незаконні відключення газу по стояку, при відсутності технічних або фінансових зауважень до споживача та без надання доказів про аварійну ситуацію
  • Відмова ремонту лічильників побутовим споживачам природного газу силами та за кошти газорозподільного підприємства
  • Відмова у заміні лічильників газу після визнання його непридатним після проведення повірки та неможливості проведення ремонту

На жаль не вирішеними остаточно протягом 2017 року залишалися  питання встановлення загальнобудинкових лічильників природного газу без надання відповідної згоди мешканців будинку на загальних зборах мешканців, що передбачено Законом України « Про особливості здійснення  права власності у багатоквартирних будинках»,  та питання  вимоги виконання проектної документації за рахунок споживача у багатоквартирних будинках за відсутністю якісної проектної документації у архівах газорозподільного підприємства.

Мною проведено чисельні  колективні консультації, виїзні консультації для мешканців багатьох багатоквартирних будинків міста Кам’янське ( вул. Алтайська 34, Москворецька 13, Сачка 16, Дніпробудівська 7, Ціолковського 268, Ціолковського 272, Ціолковського 274, Нікопольська 40, Василевська 119Б та інші) з метою відстоювання права мешканців на по квартирний індивідуальний облік природного газу.

CAM00403

Мною особисто було  зроблено декілька відряджень за власні кошти в місто Київ в НКРЕКП та до Народних депутатів з метою надання пропозицій законодавчого врегулювання питань індивідуального обліку природного газу в  багатоповерхових будинках. Поданий депутатам ВР на розгляд законопроект про внесення змін  до ЗУ  « Про забезпечення комерційного обліку природного газу».

Для захисту прав споживачів природного газу міста Кам’янське мною запропоновані зміни до інвестиційних програм ПАТ «Дніпропетровськгаз»  2016-2017 року та надіслані як до керівництва ПАТ «Дніпропетровськгаз так і до НКРЕКП м. Київ

В той час  спільно с активними мешканцями будинку по вул. Освітня 34 розроблено послідовність дій для  встановлення індивідуальних приладів обліку за програмою спільного фінансування. Послідовність дій та можливість встановлення індивідуальних лічильників природного газу за програмою спільного фінансування  узгоджена з НКРЕКП.

За  цією програмою  мешканці будинків Освітня 34 та  Сагайдачного 50а  завдяки  активній позиції окремих мешканців  та моїм консультаціям встановили індивідуальні лічильники природного газу в квартири за вартістю від 650 до 1000 гривень.

osvitnya

Під моїм натиском  та вимогами уваги НКРЕКП до спотворення ринку встановлення індивідуальних лічильників природного газу через втручання ПАТ «Дніпропетровськгаз»  та з консультативної підтримки  НКРЕКП в місті Кам’янське з’явилися ринкові пропозиції по встановленню індивідуальних лічильників природного газу  3600 гривень замість 4900 гривень з корупційною складовою.

20.07.2017  біля приміщення міськгазу  відбувся мітинг за моєю ініціативою та за підтримки громадської організації «Сила Громади м. Кам’янське» В мітингу прийняло участь більше 200 мешканців міста та інші громадські організації, політичні партії. Основна тема мітингу порушення законодавства України з боку ПАТ «Дніпропетровськгаз» .

miting

Результатом мітингу була резолюція підтримана більшістю учасників. Учасники мітингу надали повноваження надіслати цю резолюцію з моїм депутатським зверненням до всіх Народних депутатів, до міністерства енергетики, до міністерства юстиції, до міністерства соціальної політики України, до Президента України, до голови Верховної Ради України, до Генеральної та обласної прокуратури, до аудиторських служб України. Доручення виборців було виконано. Результатом такого звернення була відповідь від Комітету ВР з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки про початок роботи над єдиним  узгодженим законопроектом про внесення змін до ЗУ “Про забезпечення комерційного обліку природного газу” щодо порядку встановлення лічильників споживачам природного газу.

Проект рішення №5722 внесений до розгляду  ще в січні 2017 року  в комітетах ВР депутатами від фракції « Самопоміч» в тому числі і після моїх депутатських звернень був прийнятий Верховною Радою  в грудні 2017 року та очікує підписання Президентом України.

Підписання цих змін до  ЗУ  Президентом України буде означати в тому числі і мою перемогу над свавіллям монопольних газорозподільних підприємств у злочинній зраді з чиновниками НКРЕКП та бездіяльності Міністерства Енергетики України.

Більше того за моїм зверненням до Народних Депутатів України та за їх підтримкою розпочата перевірка використання коштів Інвестиційної програми ПАТ «Дніпропетровськгаз» при встановленні індивідуальних лічильників природного газу побутовим споживачам. ПАТ «Дніпропетровськгаз» та НКРЕКП не надає інформації про адресну програму встановлення індивідуальних лічильників газу за період дії відповідного законодавства, що можливо  має ознаки зловживання інвестиційними коштами споживачів природного газу з тарифу за природний газ.

За  період 2016-2017 багаторазово зафіксовані факти бездіяльності аварійно диспетчерської служби ПАТ «Дніпропетровськгаз», відмова споживачам у наданні послуг АДС по замовленню, не працюючі телефонні лінії 104 та інше.

Для вирішення звернень споживачів  мною направлялися звернення до Міністерства енергетики з метою з’ясування законності технічних  вимог газорозподільних підприємств  та вимог виготовлення нової  проектної документації при заміні  газового обладнання.

Також у грудні 2016 року у зв’язку з відключенням газопостачання  цілому району міста (Романкову та 55 блочок) в зимовий період під час низьких температурних режимів, я працював в спеціальній комісії  з метою ліквідації наслідків таких дій газорозподільного підприємства. Газопостачання було відновлено протягом 2 діб за рахунок  громадської уваги. Забезпечено цілодобове чергування на об’єкті де відбувалися ремонтні роботи для контролю термінів виконання ліквідації аварійної ситуації. Особисто забезпечив  інформування мешканців через ЗМІ про порядок дій при відключенні газопостачання та підключенні газопостачання в приватних будинках.

1

Після завершення цих робіт інформація про порушення ( на мій погляд) законодавства України та прав споживачів було направлено  до Міністерства Енергетики та НКРЕКП.

У грудні 2016 року я з голосу вніс пропозицію в рішення КМР «Про виконання Закону України “Про звернення громадян” підприємствами міста, що надають житлово-комунальні послуги громадянам” про винесення недовіри керівнику Кам’янського відділення ПАТ «Дніпропетровськгаз». Рішення було підтримано більшістю депутатів КМР.

Але вже  через декілька днів на позачерговій сесії КМР через вето Кам’янського міського голови  та під натиском монопольного газорозподільного підприємства ПАТ «Дніпропетровськгаз», який погрожував місту відключити газопостачання на ТЕЦ через «порушені домовленості з Кам’янською міською радою» – більшість депутатів КМР змінило свою думку  та   вирішили проігнорувати порушення  Закону України та  знехтувати інтересами побутових споживачів природного газу міста Кам’янське для збереження неофіційних «домовленостей монополіста з Кам’янською міською радою».

Окремим випробуванням стала пропозиція Кам’янського міського голови одразу ж на позачерговій сесії обійняти посаду керівника Кам’янського відділення ПАТ «Дніпропетровськгаз» (яке не є комунальним підприємством та не належить до повноважень КМР). Попри  потужний тиск  з боку виконавчої влади, депутатів КМР,через ЗМІ міста, необґрунтовані звинувачення та образливі висловлювання я  відмовив у наданій пропозиції отримати велику заробітну платню та посаду у ПАТ «Дніпропетровськгаз» зрадивши інтересам своїх виборців, адже я розумів що під керівництвом Голови Правління ПАТ «Дніпропетровськгаз» (Френкель Ю.Д.) мені доведеться  відстоювати інтереси олігархічних груп, а не інтереси громади міста.


Вважаю, що саме за мою активну позицію,  як депутата та громадського діяча у відстоюванні інтересів прав споживачів природного газу проти олігархічної групи газорозподільних підприємств, одразу після проведення  мітингу 20.07.2017 на якому відчувалися радикальні настрої окремих груп населення, на мене було скоєно напад та побиття мене невідомими особами біля власного будинку.


 

Прозорість та ефективність використання бюджетних коштів

 Свою принципову позицію щодо використання бюджетних коштів  постійно висвітлюю на своїй сторінці ФБ та на засіданнях депутатських комісій, на пленарних засіданнях сесій КМР.

Не підтримував рішення « Про міський бюджет на 2017 рік» бо вважаю, що кошти використовуються не раціонально і не за громадським бажанням. Одним з яскравих прикладів наведу використання  40 млн. гривень з бюджету міста Кам’янське на реконструкцію Центрального парку  в той час як на голови дітей в місті падають частини фасаду та забирають життя, в той час як  при падінні плити біля під’їзду загинула чиясь дитина.

Засуджую публічний обман мешканців міста Кам’янське з боку міського голови через ЗМІ  про те, що парк це подарунок місту від губернатора Дніпропетровської області в той час, як з бюджету міста сплачено 40 млн. гривень підприємству,  яке має в засновниках бізнесмена дружнього до губернатора Дніпропетровської області.

park

Засуджую нераціональне використання коштів на КП міста                                           « Міськводоканал», « Тепломережі» « УКОЖФ»,  які спрямовували всі кошти на підрядників які також мають відношення до підприємств того ж самого бізнесмена дружнього до губернатора Дніпропетровської області.

Засуджую, що навіть після смертей дітей від стану будівель в місті Кам’янське міська рада продовжує піар політику запуску фонтанів та реконструкції скверів та майданчиків біля  ЦНАП використовуючи на ці цілі декілька десятків мільйонів гривень.

Засуджую діяльність департаменту ЖКГ з приводу політичного розподілу бюджетних коштів по округам. Лише ті депутати, які підтримують ініціативи мера та слухняно голосують за всі питання порядку денного на сесіях мають можливості залучити кошти на свій округ за депутатським зверненням. Визнаю що в 2017 році на більшість моїх звернень отримав відмову від департаменту ЖКГ у зв’язку з сміливістю критикувати витрати коштів з міського бюджету без врахування думки громади міста, а виключно для підтримки  бізнес груп, які   фінансують окремі партії в КМР.

Засуджую затримку у виплаті заробітних плат працівникам бюджетної сфери, які відбувалися протягом 2017 року та затримки підрядникам які чесно виграли  конкурс на виконання робіт та не мали своїх лобістів у міській раді. Засуджую першочерговість всіх оплат тим підрядникам які  мають відношення до окремих бізнес груп депутатів КМР та ОДА Дніпропетровська.

У зв’язку з ігноруванням  (тричі) рекомендацій постійної депутатської комісії з питань  законності, правової, регуляторної та антикорупційної політики, розвитку підприємництва, депутатської діяльності та етики директором комунального підприємства Кам’янської міської ради “Центральний парк культури та відпочинку» Самохваловою Анною Володимирівною щодо проведення розслідування з приводу пошкодження та втрати  майна комунального підприємства, а саме «Зовнішнє освітлення (стовби)» –  8 шт.  2015 року випуску,  Інвентарний номер 104412-104419, залишкова вартість 168 266,23 гривень двічі через депутатський запит пропонував звільнити Самохвалову Анну Володимирівну с займаної посади та терміново провести інвентаризацію майна на комунальному підприємстві Кам’янської міської ради “Центральний парк культури та відпочинку». Замість проведення розслідування зниклого майна директору парку запропонували посаду заступника директору парку, а факти зникнення майна прикриваються міською владою. Не зрозуміла позиція директору гуманітарного департаменту Оніщенко Т.Я. – ігнорування наявної проблеми в КП, яке підпорядковано гуманітарному департаменту  КМР. Не зрозуміла позиція мера міста та депутатів КМР, які не підтримують запит щодо проведення службового розслідування. По факту розслідування не проводяться!

– Щорічно місто витрачає сотні тисяч з коштів гуманітарного департаменту на святкування та салюти в той час як в країні продовжується війна та не вирішено багато першочергових проблем.

– Висловлюю свою принципову позицію, щодо необхідності покращення роботи виконавчої влади для досягнення ефективності використання бюджетних коштів та  якості виконаних робіт за бюджетні кошти міста, запровадження впливового громадського контролю за використанням коштів та якістю виконаних робіт.

– Депутатами міської ради підтримано мій депутатський запит щодо заборони створення  комунальних підприємств міста без надання відповідних бізнес планів діяльності та головних планових фінансових показників. Дії виконавчої влади по створенню комунальних підприємств без економічного аналізу – загроза не обґрунтованим витратам бюджету. Але Кам’янська міська влада в порушення чинного законодавства ігнорує запит підтриманий більшістю депутатів та проводить діяльність  комунальних підприємств без бізнес-планування яке має за мету забезпечити беззбитковість діяльності.

– Виконуючи наказ виборців я звертався  до  Державної аудиторської служби України з приводу оплати комунальних послуг   ( за водопостачання, за вивезення сміття, за теплопостачання, КП УКОЖФ) через  приватне підприємство ТОВ «ЕРЦКП»

– Постійно підтримував всі ініціативи прийняття громадського бюджету та надання можливості участі мешканців міста у розподілі бюджетних коштів.  Приймав активну участь в розробці проекту рішення КМР про партиципаторний бюджет

 

Освіта та  навчальні заклади

До мене, як до депутата КМР по багатомандатному округу, зверталися  члени батьківських комітетів з приводу примусового збирання батьківських коштів.

Представники виконавчої влади та директор гуманітарного департаменту ігнорує порушення законодавства «Про освіту» в місті Кам’янське.

Також зафіксовані факти примусової вимоги по відношенню до вчителів та батьків  в питаннях підписки на газету «Любимий город» у СШ №29 та  інших школах міста. Попри надання інформації через ЗМІ та на сесії КМР виконавча влада ігнорує наявність проблеми примусових дій в навчальних закладах.

P71129-125409 P71129-124339

Запропоновано Гуманітарному департаменту КМР під’єднатися до безкоштовної платформи висвітлення  батьківських внесків до фондів школи та класів. Керівник  гуманітарного департаменту  не висловлює зацікавленості у  створення систем публічної відкритої системи звітності у навчальних закладах міста.

 

СЗОШ № 35:

Сприяв  виконанню робіт з огорожі СШ №35 за кошти міського бюджету. Виконавця визначено через систему «Прозоро». Роботи виконані  якісно. Школа отримала огорожу своєї території для подальшого розвитку та  побудови спортивного майданчику для дітей школи та району.

CAM00417

Сприяв  виконанню робіт в спортивній залі школи – встановлення сітки на вікна спортивної зали.

Спільно с заступником мера з питань освіти  Мелешко В.В. відвідали навчальний заклад з метою дослідження технічних та господарчих проблем закладу та вирішення їх у наступному році.

Дошкільний  навчальний заклад № 39 «Ромашка»

Сприяв питанням встановлення електричної плити на кухню дошкільного навчального закладу замість газової.

Спільно с заступником мера з питань освіти  Мелешко В.В. відвідали дошкільний навчальний заклад з метою дослідження технічних проблем закладу та вирішення їх у наступному році

Питання транспорту

  • Впровадження громадського контролю за графіком руху транспорту за маршрутами № 7, 8, та надання мешканцям району якісних графіків руху.
  • Реагував на скарги мешканців щодо погіршення якості обслуговування на маршрутах та неприпустимості підняття тарифів без забезпечення якості перевезень.

Благоустрій району

–   Відновлення освітлення на вулицях приватного сектору:

Вулиця  Мечникова  та вулиця  Пестеля виконано освітлення за рахунок коштів міського бюджету передбачених на виконання депутатських повноважень  ( 195 000 грн.)

  • Попри проведення всіх підготовчих робіт по відновленню освітлення на вулиці Степана Разіна та вул. Челюскіна другий рік поспіль отримав відмову на виконання робіт за рахунок коштів міського бюджету. Вважаю такі дії КМР, як перешкоджання діяльності депутата через принципову позицію та критику дій КМР
  • Проведення за ініціативами ОСН заходів по благоустрою району
  • За скаргою до мене мешканців району приватним підприємством ДТЕК Дніпрооблєнерго виконано заміну електричних опор біля приватних будинків замість дерев’яних встановлено бетонні.
  • Ініціативи по демонтаж незаконно встановлених МАФ по місту в цілому.
  • Протидіяв встановленню незаконної заправної станції біля музею історії міста Кам’янське. Після мого звернення незаконну газову станцію було терміново демонтовано.
  • Долучався до контролю за якістю капітальних ремонтних робіт дорожнього покриття на проспекті Свободи,яке виконувалось за кошти обласного бюджету та  з порушенням проектної документації. Дніпропетровська обласна державна адміністрація не спроможна впливати на підрядника для забезпечення виконання якісних робіт по об’єкту.
  • Неодноразово піднімав питання благоустрою вул. Мурахтова, що знаходиться біля Центрального ринку міста Кам’янське, але в черговий раз отримав відмову у зв’язку з вістутністю коштів у міському бюджеті. В той час як для реконструкції ЦНАПу в місті виділено  20 млн. гривень.

 

Питання екології

  • З метою з’ясування законності дій по знищенню дерев на території міста та в Центральному парку міста звертався до Народного депутата України Єднака О.В. Нажаль жодна державна структура не визнає проблему знищення дерев в містах України.
  • На виконання доручення виборців звертався до департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської області та до управління екології та природних ресурсів Кам’янської міської ради з вимогою з’ясувати законність підстав побудови крематорію біля с Українка що межує з містом Кам’янське ( 55 блочок та Романкове)
  • На виконання доручень виборців щодо забруднення повітря в місті Кам`янське з боку Дніпровського металургійного підприємства приймав активну участь у мітингу біля ДМК для задоволення вимог мешканців міста отримати публічний доступ до результатів перевірок екологічної інспекції та забезпечення ефективної роботи очисних споруд підприємства
  • З питання забруднення повітря звертався до лабораторії для отримання результатів аналізу стану повітря. Надсилав результати аналізу фахівцям в науково дослідницький інститут з метою з’ясування наявності небезпеки для мешканців міста.

DMK

Правоохоронні органи

  • Звернення до правоохоронних органів з приводу крадіжки в районі «55 блочку»,пияцтво та продаж не ліцензованого алкоголю по місту,порушення правопорядку з метою забезпечення безпеки мешканців міста та району.

Захист інтересів підприємців

Протидія підвищенню ставки податку за оренду землі для приватних підприємців    міста. Нажаль Кам’янська міська рада маючи за мету збільшувати надходження до міського бюджету, нехтуючи економічними знаннями та світовим досвідом продовжує ганебну практику корумпованих країн по збільшенню податків для підприємців та підприємств міста.

Таким чином попри громадський спротив з боку активних мешканців міста та  підприємців, Кам’янська міська рада не приймає до уваги думки бізнесу та двічі за 2017 рік збільшила податки на землю з 3% до 4%

Такі дії Кам’янської міської ради засуджую та поступово призведуть до знищення бізнесу з міста Кам’янське та зниженню надходжень до міського бюджету. Бізнес буде змушений  змінювати свою локацію на міста де виконавча влада та депутати більш компетентні та діють не у власних інтересах а у інтересах громади.

Підвищення податків  в місті та відсутність прозорості – призводять до невиправних збитків у відношеннях з потенційними інвесторами в місто.

 

Системи електронного самоврядування та співпраця з  громадськими організаціями, органами самоорганізації населення та мешканцями міста та району 

  • Продовжена модерація роботи Сайту електронного самоврядування. http://www.rozumnemisto.org/

Разом з активістами ГО «Сила людей» з часу заснування сайту у м. Кам’янське виконую функції адміністрування у розділах: Новини. Петиції. Дефекти ЖКГ. Відкриті фінанси. Відкритий бюджет. Електронні закупівлі. Електронні послуги.

  • Проведено інформаційні зустрічі з приводу можливостей систем електронного самоврядування
  • Проведення періодичних зустрічей з органами самоорганізації населення та мешканцями району

Соціальний захист населення

  • Надано допомогу мешканцям міста та району на лікування на суму 25 000 гривень за бюджетні кошти на виконання депутатських повноважень

 

SWOT аналіз та Стратегічне планування розвитку міста.

У зв’язку з тим, що виконавча влада не визнає важливість спільного проведення аналізу стану розвитку міста та спільного з мешканцями стратегічного планування розвитку міста на довгострокові терміни до 2030 року  ( що підтверджено ігноруваннями пропозицій спільної роботи в цьому напрямку) був змушений  розпочати цю роботу самостійно заручившись підтримкою прогресивно мислячих депутатів КМР та громадських об’єднань міста ( ГО «Сила Громади м. Кам’янське»)

IMG_0017 IMG_0023

Для забезпечення первинного збору інформації при проведенні SWOT аналізу 12 основних напрямків розвитку міста Кам’янське було проведено дві стратегічні сесії с залученням фахівців з різних  сфер життєдіяльності міста. Друга сесія була проведена за підтримки Українського фонду  соціальних інвестицій.

Весь матеріал проведених стратегічних сесій зібрано та оцифровано було використано для створення попередньої версії стратегічного плану розвитку міста Кам’янське 2030. Стратегічний план розвитку міста Кам’янське  до 2030 року був представлений в місті Києві фахівцям з різних галузей та в тому числі з стратегічного планування розвитку територій громад та міст України. План стратегічного розвитку міста Кам’янське було визнано найкращим  стратегічним планом розвитку міст з  категорії промислових міст України та оцінений фахівцями як реалістичний  перспективний до виконання.

При створені стратегічного плану розвитку міста Кам’янське було використано досвід багатьох міст України та досвід Польщі, який я отримав під час навчанні в «Школі мерів» та  візиту до польських муніципалітетів з метою обміном досвідом.

P70907-163733

Всі матеріали та напрацювання викладено на Інтернет сайті http://strateg.sylagromady.dp.ua/ Заплановано продовжити роботу над Стратегічним плануванням у 2018 році.

P71216-212856 

Співпраця з громадськими об`єднаннями.

З метою залучення громади міста Кам’янське постійно практикую тісну співпрацю з громадськістю міста та з громадськими організаціями,які прагнуть розвитку міста та подолання корупції в Кам’янській міській владі .

Спільно з ГО «Сила громади м. Кам’янське»  та БФ «Відродження»  в рамках програми « Київський діалог» в місті проведено форуми на тему «Молодіжна політика Куди йдемо?»  с залученням фахівців з м. Дніпро, м. Львов, та інших міст України для обміну досвідом та впровадженню кращих практик інших міст України. Нажаль департамент гуманітарних питань проігнорував як проведення форуму так і резолюцію учасників молодіжного форуму.

Спільно з ГО «Сила громади м. Кам’янське»  та БФ «Відродження»  в рамках програми « Київський діалог» проведено навчальні  семінари для розвитку громадських об’єднань в місті, створення умов для плідної співпраці громадськості та виконавчих органів  влади. Серед найбільш успішних спільних ініціатив ГО « Сила громади м. Кам’янське» варто відзначити проведення  навчального семінару на тему «Бюджет участі», де учасники отримали практичні знання для участі в  міській програмі «Бюджет участі» на 2018 рік.

_MG_2348

Запроваджено плідну співпрацю з міською бібліотекою та молодіжною радою міста Кам’янське. З метою залучення молоді та громадськості до отримання навичок у самоврядуванні ГО «Сила громади м. Кам’янське» отримала від мене подарунок настільна гра «Світ громад».  Спільно з бібліотекою міста та ГО « Сила громади м. Кам’янське», молодіжною радою міста було проведено декілька ігор « Світ громад» з метою отримання знань та навичок самоврядування у ігровій формі.

ilove

З метою популяризації нової назви міста Кам’янське  особливо серед молодих людей та мешканців міста спільно з ГО «Сила громади м. Кам’янське»  та БФ «Відродження»  в рамках програми « Київський діалог» проведено конкурс  проектів «I love Кам’янське» в якому прийняло участь більше  50 робіт та при голосуванні залучено понад 300 мешканців міста. Завдяки співпраці з бізнесовими колами міста переможці конкурсу ( перші три місця) отримали грошові винагороди та  започаткована робота для подальшого встановлення АРТ- об’єкту  «I love Кам’янське» за проектом переможця.

Був запрошений  ГО «Спільні зусилля» на  захід «City ChangeMakers Congress» в місті Київ для обміну досвіду кращих практик інших міст України

 P71216-090924

Обмін досвідом  та навчання:

  • Зустрічі з депутатами та громадськими активістами різних міст України:

Київ, Львів, Тростянець, Миколаїв, Херсон, Кременчук, Хмельницький, Кривий Ріг, Запоріжжя, Дніпро, Трускавець,Полтава, Вишневе, Прилуки, Одеса, Чернівці, Жовква та інші

  • Отримання консультацій та додаткових знань на виконання депутатських повноважень  у ВРУ, НКРЕКП, АМКУ
  • Навчання у Школа мерів,Фонд Фридриха Наумана, Це ГрінCity
  • Навчальна поїздка до муніципалітетів Польщі ( Бидгощ, Гданськ, Гдиня, Сопот, Люблін) та до міністерства Розвитку в Варшаві. Отримано досвід як від громадських активістів Польщі, партійних осередків так і від представників виконавчої влади. По завершенню візиту до Польщі проведено прес конференцію та надано інформацію про позитивний досвід Польщі при проведенні децентралізації та розбудові міст, у проведенні економічних реформ на місцевому рівні.
  • Значну увагу приділяю навчанню своїх помічників. Нестеренко А та Нестеренко О.,Поліщук Я., Мошна Е також відвідували різні заходи для отримання знань та досвіду.
  • Нестеренко А отримав досвід Прибалтики у втіленні електронних систем врядування під час відрядження до Вільнюса. Отриманий досвід передано громаді міста під час проведення прес конференції

Серед головних напрямків своєї діяльності на 2018 рік планую:

  • Ефективне використання бюджетних коштів на всіх рівнях. На при кінці 2017 року увійшов до складу тимчасової депутатської комісії з питань використання бюджетних коштів
  • Захист споживачів від свавілля монополістів
  • Просвітницька діяльність з мешканцями міста та молоддю
  • Благоустрій району та міста:
  • Відновлення освітлення вулиць
  • Спортивні майданчики для молоді
  • Спортивні секції та розваги для молоді
  • Євроклуби та учнівське самоврядування
  • Громадські ініціативи,
  • Громадській бюджет

 

З повагою та з надією на плідну співпрацю з мешканцями міста!

 

Депутат Кам’янської   міської ради VII скликання       Іванченко Андрій Григорович

 

Завантажити звіт